Pysäköinninvalvonnan alueella hoitaa Pysäköintiturva.

Palvelunumero 010-325 2160 (mpm/pvm)
 
SAITKO MIELESTÄSI AIHEETTOMASTI VALVONTAMAKSUN?
 

REKLAMOINTI

Mikäli koet saaneesi valvontamaksun aiheetta tai virheellisesti, tee asiasta reklamaatio 14 päivän kuluessa valvontamaksun päiväyksestä. Täytä lomake Pysäköinturvan sivuilla ja anna kaikki siinä pyydetyt tiedot sekä perustelut tai lähetä kirjallinen reklamaatio pyydettyine tietoineen ja perusteluineen osoitteeseen Pysäköintiturva / Reklamaatiot PL 14 20501 Turku. Puutteellisilla tiedoilla varustettuja reklamaatioita emme voi käsitellä. Reklamaation keskimääräinen käsittelyaika on kuusi työpäivää.

 

Huom! Aloittaessasi ensimmäistä kertaa pysäköinnin EasyParkin asiakkaana sinun tulee rekisteröidyttyäsi asiakkaaksi asettaa tuulilasille lappu, jossa lukee EasyPark. Tällöin pysäköinninvalvoja saa tiedon että sinä olet ottanut käyttöön EasyPark palvelun.